"Wouldn't want to be any body else.....

.... You made me insecure
Told me I wasn't good enough
But who are you to judge
When you're a diamond in the rough
I'm sure you got some things
You'd like to change about yourself
But when it comes to me
I wouldn't want to be anybody else"

början på en av alla mina favoritlåtar,,, åter igen BUDSKAP!! ni får tolkaoch fundera ut själva :) låten heter iaf "Who Says - Selena Gomez"

Dagen har rullat på bra,, ikv red jag ut en sväng på Madenta,, det har regnat i massor men det var riktigt skönt väder nu ikv,, upphåll och lite kvällsol, i kanten av vägen låg ju allt vatten så det var nog 10cm djupt och en sträcka på 50m,,, precis lagom att trava igenom ett antal gånger i låg form,, blir samma effekt som att trava över bommar, hon måste lyfta och komma igång med benen framför allt bak bättre,, och upp med ryggen! bra träning!! ibland är det bra när det regnar som sören!!!

imorgon är det Fredag!! träning på kvällen!
på Lördag ska jag och syrran in till stan och titta på "jag saknar dig" verkar vara en bra film,, men annars blir det ju trevligt att bara träffa syrran lite :)

bjuder på låten som fick inleda detta inlägg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0