Bettan gick igenom helt utan krussiduller!!

oja! 08:20 fick man ett glädjande sms av morsan!.. Lastbilen gick igenom besiktningen, helt utan anmärkningar!!
elr de ville ha en tuta till nästa år! haha! (man måste ju faktiskt ha de även om de inte används)
me rosten brydde de sig inte de minsta om.. som han sa -"om typ 3år kanske ni behöver börja fundera på att fixa de värsta" Yees lixom!!
så gamla bettan får lov att rulla på vägarna 1år till! Björbäcks meeting den 18-20/5 är nu räddat!
kan ju även tillägga att mormor och Kjell var här förleden och frächade upp den en del invändigt, sen fixade de ngn liten fläck och täppte till ett hål.

men nu är de bara till att köra, enligt lag iaf! sen måste vi ju se över rosten! men en liten fågel har viskat i mitt öra att de går eventuellt att fixa, av min kära vän :) men frågan har jag inte ställt inu men de är inte omöjligt.!! gytt!! vi får väll se hur vi löser detta.. men vet iaf att de kommer inte ske innan sommaren, finns ingen tid. men nu har den iaf gått igenom och de på Bilbesiktningen tyckte att vi kunde ha den många år till  om vi skötte den!

Jobbet gick finfint! älskar verkligen mina kollegor! så sjukt goa hela högen!
har haft "tävling" hela veckan.. vid 1½ intervju i timmen så får vi extra betalt om företagen ska köpa ngt vi frågar om.. och jag har fått bonus hela veckan!
Innan man slutade slängde man iväg ett SMS till Lina ihopp om att få sällskap på bussen! vi slutade samtidigt så en liten "dejt" var bokad haha!... sen mötte man även upp syrran i stan så hon hängde såklart också med oss på bussen ;)

Nu ikv har man ridit sin prinsessa fin hon var.. imorgon blir de träning Kandaret åker på! hon gick på de igår och gud va hon hon var!! taggad till 1000 inför Söndag!

Nu har jag iaf tagit helg,, Eva och Camilla åker till Tyskland imorgonbitti så vid 9 kör ja till Älleköpinge och släpper ut alla hästarna, och mockar lite boxar.. fixar foder osv.. sen ska de in vid 3, pysslas om lite och sen får de kvällsfoder när vi ändå ska dit och träna :) 
sen blir de typ samma schema resten av helgen + måndag förutom att Ellen fixar utoch insläpp på Söndag när jag tävlar! sen löser Sabél sön/mån kvälls foder då hon ändå är där och sköter lektioner osvosv...!

Bettan stannar ett tag till!!



Åh.. finaste hästen! som gjord för att gå på Kandar ju!! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0