Med risk att spåra!!... mkt i Huvudet!

ursäkta för gårdagens missöde... skrev ett långt fint mobil inlägg om b,la den nya Serien på TV4 Alcatraz.. jäkla bra må jag säga.. dock lite rörigt nu i början... men sånt älskar ju ja!!

ja jag mår sådär galet bra som jag ofta gör nuförtiden :P
Sitter och glor på Ridiculousness på MTV.. kan glo på de dagarna igenom om jag kunde!
de visar sjuka videor från internet.. kan väll säga att man tycker både synn om de i videorna men man skratta ändå så man typ dör!.. de är så sjukligt klantiga.. think twice har de aldrig hört talas om!
http://www.youtube.com/user/MTVRidiculousness/videos <--- länk till deras Youtube sida!!


Jobbet flyter på för fullt och jag trivs bättre och bättre! Vår Chef hade lite arbetsintervjuer idag, de ska börja nya på torsdag.... gjorde en liten "tabbe" idag.. en av mina kollegor frågade om de var tjejer elr killar... då kläckte ju jag ur mig smart som man är.. -"hoppas på kille, vi behöver lite MINDRE fruntimmer här" hahah! även om 90% av de som söker är tjejer.. vet ej vrf men så är de.

iaf jag trivs inte, upprepar inte med ändast tjejer runt mig... tänk er, de blir alltid tjafs, skitsnack. se ska de snackas om de ena och de andra, shopping, top model elr senaste böl filmen som sågs....
MEN självklart finns de bra saker, med "Girls night out"! som man brukar säga...
men stämningen blir vääldigt mkt bättre i killgäng! 
Nu på senaste tiden har man ju gått te krogen med mina killkompisar, stämningen är awesome! Men antar att man måste hitta rätt folk först! de har jag gjort iaf!  
Kanske bara jag men sånn är jag, jag skulle flippa om jag var tvungen att bara umgås med girls... och de där skitsnacket om att killar och tjejer inte kan vara bra vänner... "far och flyg" de kan de visst!! och oftast mycket bättre vänner än tjej och tjej!

hoppas nu att mina tjejkompisar inte misstolkar detta nu... jag älskar er precis lika mkt som alltid! men snälla bjud inte mig på Spa helger och annat lull lull.. jag kommer inte komma! till 90% säkerhet!,
men hur jag är visste ni ju sen innan,,,, men ville bara lätta på hjärtat och hjärnan... har en del där nu så vissa saker måste UT!!

Kan säga att förändring är på G, om inte ngt kommer imellan och rättar upp all denna skit!
men den stör mig egentligen inte för jag mår så jäkla bra som jag har de nu, och i mitt huvud ser framtiden bra ut!

I'm gonna live my life no matter what!
My choises, my mistakes but most important,
My fun!!

En ur skönt låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0