men jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt.......

Torsdag, och jäkla seg dag detta varit då!! och många intervjuer fick man inte heller... hmm hör de ihop kanske?!
Mötte upp syrran på bussen och tog oss en liten pratstund :) nu ikv har man ridit sin prinsessa och gud va jag älskar henne! massor mer kärlek till henne! hon kämpar och står i! och jag kan med handen på hjärtat säga -"jag är så sjuktligt stolt över våra framgångar på dessa år!!"

Imorgon är de fredag!! Jobb, Fredags fika och egentligen skulle man fått lönen också men pga tekniska problem så dröjer den till måndag!.. aja de får ju gå.
Lördag!! hoppas verkligen att de blir en skojjig dag! :) men får väll inte bli för mkt bara, Grannen frågade innan idag om jag kunde fodra/släppa ut på Söndag morgon! så fröken Wahlström får faktiskt ta och leta upp sitt eget hem på lördag natt! haha! men de blir nog bra med de :P för närvarande vet jag inte äns hur, när och vart man ska ut på Lördag!

Söndag blir de lugnt, och på Måndag blir de jobb och sen suprise,suprise haha! lovar er att ni ska få detaljerad information! och bilder!
Sen är man ledig på Tisdag.. 1 Maj! men då ska man med Småkusinerna till Osby när de ska tävla!!

men nu ska jag chilla vidare och sen sova!
Puss och hej, Sup och svälj lönehelg!

"Men du försvann, gled ur min hand
vart tog du vägen, jag kan inte hitta dig
jag är för full knuffas omkull, vart tog du vägen
jag kan inte fatta att, jag tappade bort dig"

bjuder på nya repeat låten.. Norlie & KKV - Där jag hänger min hatt!

Kommentarer
Postat av: M_N Melinda - vinn ett pärlpannband!

Synd att din lön dröjer lite, men låter ju bra med fikat iaf :) och bra låt!

2012-04-27 @ 10:26:59
URL: http://munderstreckn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0