If I wanted to go I would've gone by now,

Adam Lamberts Låt Better than I know myself är ju så sjukligt klockren!! iaf för tillfället! lyssna på texten, och läs mitt förra inlägg så är ni nog också med! iaf i ca 1% av mitt huvud! (ni andra... ta allt med en nypa salt)
ni som verkligen känner mig vet att jag har mina dalar somliga dar!! fel kommentar från fel människa under en viss tidpunkt, tar hårdare än ni tror! även jag har mina svara punkter! men de är sånna faser i livet som alla har, även så jag! jag har bara valt att inte visa dem på samma sätt som alla andra!
nya "tragga sönder" låten!!

Cold as ice
And more bitter than a december
Winter night
That's how I treated you
And I know that I
I sometimes tend to lose my temper
And I cross the line
Yeah that's the truth

I know it gets hard sometimes
But I could never
Leave your side
No matter what I say

Cause if I wanted to go I would've gone by now,
But I really need you near me to
Keep my mind off the edge
If I wanted to leave I would've left by now
But you're the only one that knows me
Better than I know myself

All along
I tried to pretend it didn't matter
If I was alone
But deep down I know
If you were gone
For even a day I wouldn't know which way to turn
Cause I'm lost without you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0