Piss väder, elr perfekt kontorsväder?!

man ska ju se saker och ting från den ljusa sidan.. där av väljer jag att döpa de gråa och regniga vädret till "perfekt" kontorsväder.... att sitta7,5 timmar på kontor är faktiskt inte så hemskt! och speciellt inte när regnet öser ner ut då vill man ändå inte gå ut och bli blöt och senare börja frysa

en annan bra sak med kontorsjobbet är att jag nästintill springer ut i stallet när ja kommer hem och att regnet står som spön i backen bekommer mig inte.. att spendera 40min på hästryggen och bli blöt känns väldigt befriande.

och att hästen går förjäkla bra är ju inte fyskam de heller!!! men imorgon får hon vila.. brukar egentligen göra de på Tisdagar men eftersom man red henne igår så får hon vila imorgon!!
Fredag blir de träning och på lördag blir de utritt och Tävlig på Söndag!!
ganska tidig start.. 09:39 som de ser ut nu.. så får väll vara på plats 08:30.. så man får väll köra typ 08:15! detar ju typ 10min att köra haha! så sjukligt gött att ha nära till tävling! :D

nu ska jag strax hoppa i sägen och sova sådär sjukligt bra! drömma lite också kanske haha! som ett litet barn, för livet levs på små rosa moln, lite överdriv kanske men ändå!
fick ett såndär Random Telefonsamtal igår när man kommit hem.. haha jäkla paff man blev men glad blev man på samma gång! Trevlig människa!! :D


Lite Musik.. som om ni inte får nog!! men bildbristen skriker!!

Så varför slösa med tidén
förneka vad vi egentligen båda vill
Var ska vi sova inatt
Jag har en skamlig idé
Var ska vi sova inatt
Ja du kan väl följa med

Perikles - Var ska vi sova i natt... för er som inte har koll!!



och för er andra som inte klarar av de där fantastiska dansbanden.. kan väll då njuta av denna goding!!

Excuse me
But I might drink a little bit more than I should tonight
And I might take you home with me if I could tonight


Pitbull - Give me Everything tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0