1 aug!... 20dagar kvar......

1 Augusti! och exakt 20dagar återvänder jag till lilla Önnestad.. men nu svänger jag höger i rondellen istället för vänster!! hur ska detta gå?!
taggad som fan!

Igår tittade jag på LOL.. och som väntat var den grym!!
ni måste f*n se den! haha!

För er som undar så går ponnyskolan prima!! barnen är så snälla :) imorgon blir det förhoppnigsvis en barbacka tur i skogen.. som vädret vill :P
men barbacka blir det iaf!!

Casper å Maja har varit här och fixat med Bojsen.. Casper tömkörde, blev lite slalom och mellan bommar och över bommar osv! massor med olika övningar,
Maja fick hoppa lite idag.. 45cm blev det! han är ju inhoppad men inte mkt mer haha! men jag kna ju inte direkt hoppa honom så maja fick aggera testpilot!
men de båda är så duktiga!!

har ridit Madenta nu i kväll på fältet.. extremt mysigt med solen såhär på kvällen! 1aug idag helt sinnes! känns som om det var igår man gick och planerade inför sommaren!! min planering vara bara en liten del av det som verkligen har hänt!! <3<3
och nu när man kan glo i backspeglarna.. Jisses vilken awesome sommar! <3 Tack som fan!! och lite till ska vi väll hinna med innan hösten tar över! men om inte så är jag jäkligt nöjd ändå!
speciellt när förra sommaren nästintill sög!! jobbade hela sommaren och var inte hemma allt för många helger!
men hann med en tripp till Bakken och ngn enstaka tävling...

men iår har man gjort lite allt möjligt, Tävlat, Underbara fester, utgångar, High Chaparall, LegoLand, Lalandia...
Hoppas hösten blir full med Tävlingar, Fester, Utgång osv! massor av underbar tid med mina fantastiska vänner <3
Förhoppningsvis träffar man goa människor på skolan och får nya kontakter osv!! :D

nu ska jag hoppa i säng för ponnyskola imorgon.. sen ska hästarna ridas! och vid halv 5 sticker jag och morsan till Rinkaby! bjudna på lite middag!! alltid trevligt :D 

Favvo låten från gårdagens film!! Love it! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0