En vecka kvar!!

om exakt en vecka kommer väll jag sitta här med 3000 funderingar men det tar vi då... inför skolstarten!

Imorgon packar jag och Morsan sen drar vi mot Ullared.. för 2dagars Camping, där möter vi upp Fam Björklund, och även min syrra :):) ska bli fantastiskt trevligt.. det kommer bli lite Gekås också :) en väska står på min shopping lista...

på Lördag och Söndag blir det tävling.. Willands, skönt att ha det så nära :) så ett litet meeting. MSV:C på Lördag och sen LA:4 & MSV:C på Söndag :)
så Festen vi hade i Fredags satt som en smäck!! underbart avslut på sommaren!
denna veckan kommer också bli så bra så och sommaren 2012 har varot helt amazing!!!!

men tro icke att roligheterna slutar här.
Augusti ser bra ut också
18-19 Tävling
20 Skolstart
25 Kick off på Älleköpinge
31 ev Tävling på Flyinge!
31 Utgång - 20års firande!

åter igen stort tack till alla underbara männsikor som kommit in i mitt liv under denna sommaren, och ni som var där sen innan men våra band har blivit starkare!

men nu är det minsann dags för full fokus på SVT1 Handboll!!! Sverige - Frankrike i OS-final.. Kom igen Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0