Första skolveckan!

javisst.. skulle egentligen mobilbloggat igår men appen ville minsann inte som jag.. så det kommer lite kort här innan jag börjar med ett annat inlägg :P

oehört trevliga klasskompisar har man iaf.. vi är ett litet tjejgäng på 10st! på mellan 20 - 25 kan erkänna att min första tanke var... -"shit en bunke tjejer, hur ska detta gå" man ver ju av erfarenhet hur det brukar sluta... men sen kom jag på det.. vi är ju för fasen "vuxna" nu och ska kunna beteoss bland folk haha!!
ingen gymnasienivå här inte!! men änsålänge känns det gött!!

Annars rullar vardagen på precis som vanligt, man är hemma vid  och då ska hästen ridas... men de gör man ju så gärna så det går i bara farten!!

sen har vi ju inte några direkta läxor så ingen tid för sånnt... men jag har minsann tagit tag i mitt liv och börjat med Lastbilsteorin!!!! extra + i kanten där ja!
känner att körningen kommer inte bli några större problem men teorin.. jisses! har kommit till fordonsdelen OMG säger jag bara.. alla dessa delar och system osv osv..
det var tillochmed så att man igår funderade på att de där med fordonskunnig man är kanske något att fundera på haha!!
på så sätt slipper ju jag oroamig om ngt verkar fel.. då kan man bara fråga haha!! fast det kan jag minsann göra ändå! för bilkunnig det behöver man inte vara som tjej!! ;) men det är minsann sketa kul å kunna en del när pojkarna ska försöka skryta och "impa" på en haha så söta.......

nej puss på er så ska jag publicera detta och börja knopa ihop nästa inlägg... bered er på ett lååååångt!! men fint inlägg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0