Hej dagboken!

ja just det.. dagbok! det är ju egentligen vad detta är! jag har väll aldrig riktigt fungerat med den där klassiska boken, med penna osv haha! så det är här jag får skriva av mig ist!!
men ni ska ändå veta att jag skriver ofta A men inte B.. haha
det är ju mycket som jag gärna inte delar med mig av! men för att det ska få plats i skallen måste ju de andra ut :P

Igår var Casper å Maja här... Casper red Fille och det gick kalas.. jag passade på att släppa dem en stund på slutet, har länge velat göra det, men det finns så mkt tänk om.. tänk om de kommer en fet lastbil och fille skulle bli rädd... då finns det inget staket som stoppar honom från vägen osv... ja jag och mina över dramatiseringar!
men Casper fixade de galat.. som jag redan visste att han skulle :)
   Sen skulle Bojsen pysslas med!
Caspers tömkörning blir bättre och bättre!
Även Majas ridning blir bättre.. Bojsen är minsann inte lätt... pigg som en lärka och han är ju inte så mkt riden mest körd skulle jag gissa med tanke på hur han är... men han är ju bara 4år så helt okej och helt fantastisk ponny.. och super snäll!! Han kommer bli så fin!!

och vet ni vad... Anne hoppade minsann upp på Fille igår! så stolt man blir!
speciellt när man vet hur rädd hon har varit... men jag har låtit de gå i hennes takt, då jag visste att hon kommer göra det... pressar och tvingar folk det för man om de inte är rädda!!
så från att knappt våga klappa till att rida på en sommar!! de kallar jag framsteg!!

nu ska jag chilla vidare och vid 1 kör jag och hämtar Tanja.. så ska vi till Önnestad för att ta en titt på skolorna.. Tanja börjar ju å Lantan på Tisdag.. och jag på Högskolan på Måndag!!
jisses jag minns själv när man skulle börja på Lantan!!! de blev de 3 bästa skolåren!  

saknar Lantan en del!!




och alla minns ni väll att det var på Lantan jag hittade min älskade Madenta!! haha jisses som hon såg ut!!


Tycker nog att det hänt en del!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0