My Life Would Suck Without You



Ni som känner mig.. och då menar jag KÄNNER MIG!! och inte tror ni vet vem jag är..
ni vet att jag bryr mig så sjukt mig om mina nära och kära, även om jag suger på att berätta det, men försöker att visa det!
jag har inte många vänner som jag verkligen kan släppa in på livet, men det finns vissa som jag verkligen känner mig trygg med! och ni vet garanterat vilka ni är :)

många utifrån förstår sig inte riktigt på mig och mina vänner, vi kan i prinsip säga - jag hatar dig till varann, men vi båda vet att så är verkligen inte fallet!
haha, hemligheten ligger i att vi litar på varann till 110%!
så sjukt underbart! man kan vara sig själv och inte bry sig ett skvatt och alla andra :)

så känner ni för att hoppa på mitt tåg och uppleva detta fantastiska jag pratar om.. är ni mer än välkomna!!
jag lovar er livstids vänskap.. men jag har bara ett krav!! sabba aldrig de förtroendet du en gång fått!!
ryker det ryker även vänskapen... iaf den där äkta och starka.. vänner kan vi vara med aldrig bra vänner!!
Jag har förlorat många som jag trodde var bra vänner... men när det kom till ärlighet och förtroende så försvann det! och sånnt fixar inte jag, jag måste kunna lita på er till 110% <3

viktigast av allt är att jag har hittat de jag kan lita på <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0