Oh boy, vilket vackert väder....

Nej det stämmer ju inte... men Panetoz sjunger Peps Perssons Oh boy på Allsång på skansen!! men även i stockholm regnar det!
Idag har det minsann varit växlande väder!
ridlägret gick bra, hoppade lite på fm, vi hann in i ridhuset och fick avsluta där innan himlen öppnade sig!
och efter lunch så skulle vi ut i skogen barbacka.. men vi började i ridhuset då regnet kom.. men sen sken solen efter 5min.. så vi chansade.. och vi kom till skogen och till klätterbacken.. sen öppnades himlen!! haha så blöta blev vi! men det var en 5-10min skur.. så vi överlevde haha!

OS går ju sådär.. har väll inte mkt koll men nu i eftermiddag fick man chansen å se alla svenskar.... även några andra, men personligen väntar jag till kyren.. mycket roligare!!
Svenskarna har lite "motvind" och lyckas inte i lag... men vi får hålla tummarna på individuella resultat ist!
vi har ju både Tinne å Patrik i Final på dressyr sidan och sen Jens,Henrik och Roffe i hoppningen!

nu har jag egentligen inte mycket å säga! haha som vanligt.. men eftersom ni är så söta så kan ni få en liten låt på detta! haha!

Låten träffar verkligen! Kelly Clarksson har en förmåga att framföra budskapen!!

Everybody's got a dark side

Nobody's a picture perfect
But we're worth it
You know that we're worth it




Så galet sant....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0