Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går

har fastnat i Stiftelsens låt - Vart jag än går!

Om du känner dig ensam, öppna dig då.
Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå.

Dagen har varit sisådär... har haft ont i ryggen nu i ca 1½ vecka nu.. pressade Madenta lite för mkt under ett ridpass,, så hon sa ifrån och ngt hände med min rygg (nej jag trilla inte av)
så imorse ville ryggen inte att jag skulle lämna sängen :( så knapra ipren och gå och sov med morsans Back on track - ryggskydd... sen blev det citykliniken men de hade inte mkt å komma med.. typ - "ta ipren 3ggr/dag och kom igen om en vecka" men jag gick vidare till sjukgymnasten som de rekumenderade och som jag varit hos innan... där bokade vi tid och på Måndag ska jag dit igen... så nu får vi banne mig hoppas att han kan hitta på ngt så detta löser sig... de andra i ryggen har ju släppt så det vore ju fan om detta skulle sabba det igen!
så nog med klagandet och "tycka synn om sig själv"

Jag har gått en sväng med Madenta idag... på med lindor och Back on track täcke,,, sen ut och gå på de hårda grusvägarna (stärka senor och ligament på oss båda haha)
sen har jag pratat med en av bönderna här och vet exakt vilka åkrar jag får rida på!!.. ren lycka :)


Imorgon var det egentligen en malmöresa inbokad i skolan.. men jag kan inte, jag ska iväg en sväng på fm ska prata med lite folk... sen kommer Maja och ska rida Bojsen, sen blir de träning med Madenta.. elr ja vi får ju se hur det går!

från de ena till det andra.. fick lite bilder av farfar från helgen! tänkte ni ville se dem :P lite kringbilder blev det.. alltid kul att se hur det ser ut runt omkring ist för bara på banan :P
Hela helgen var extremt bra! humöret var på topp tack vare allt folk vilket även resulterade i bra prestationer! :D

Kan verkligen inte beskriva hur glad man blir när man ser såhär mkt underbart folk på samma plats.. och alla har kommit för att se mig och Madenta göra det vi båda älskar!!



Söndagens LA:4... tagen precis innan ryggningen :)



Även på Söndagen fanns det underbara människor på plats :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0