Tävling dag 2

Willands dag 2! extremt bra gick det!!!! även idag hade jag trevliga människor runt mig som hjälpte till och hejja!! Tack <3

LA:4 känndes bra, även om vi avslutae med världens miss! hon vill minsann inte rygga på medelinjen så en 4 på det haha! vi fick en 9a på inridningen!! lovely! :D
men 67,3% och Seger!!! <3 underbara häst så stolt jag blir över henne :D

MSV:C2 nervig var man ju.. ville ju inte rida fel.. LA:4an kan man ju bättre men MSV så lite nojjig var man ju usch! men det löste sig och ja kom ihåg!
vi smälde till med 65,3%!!! och vet ni vad nu är vi kvalade till MSV:B!! omg de trodde jag aldrig att jag skulle uppleva <3
tyvärr missa vi plac, kom precis utanför.. men va fan hon känndes grym! även om det fanns mer och ge.. så jag är mer än nöjd med henne!!! <3

nu på em har man chillat hos pappa, han blir faktiskt 44år idag! så ett grattis till honom var minsann på sin plats!!
nu ska jag äta en liten bit mat och sen ska jag ut å mysa med hästen.. imorgon blir det en tur på fältet.. kanske en stubbåker.. måste kolla med bönderna först! de kan ju ha sått raps redan :/ men någon åker brukar vara "fri"
kl 4 befinner jag mig i Önnestad.. troligen nervös som ett as... och 1000 funderingar... men jäklar va kul jag ska ha!
snacka om nystart i livet.. sommaren 2012 - då allt hände!! ja ni vet vad jag pratar om.. och jag lovar er en sumering av denna underbara sommar en dag när jag pallar!

puss på er och var rädda om er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0