Tävling!!

kl 06:40 styrde vi mot Södra Sallerup! usch va tidigt.. men men!!

vid 09:45 startade jag MSV:C1 hon känndes fin men ngt spänd inne på banan..
hela 61,7% fick vi!! jisses 0,3% ifrån kvalgränsen!!
låg på plac ett tag men slutade en bit utanför.. men för mig är ju känslan det viktiga!!

det kom fram en kvinna som hade sett min ritt och hon tyckte att det var lite snålt bedömt.. då hon tyckte att min ritt var riktigt bra :) Tack!! man blir så glad!

Runt 10 i 2 startade jag MSV:C2.. kom in i ridhuset med en bra känsla.. men kan erkänna att jag blev lite nervös då solen hade börjat lysa in i ridhuset och lång smala solfläckar skapades på banan... och som ni vet är ju Madenta galet markskygg... men efter att hon fick passera fläckarna några gånger så slappnade hon av...
men jag fick hela tiden tänka på vart jag satte vägarna för att undika onödiga "hopp"

vi löste det bra.. och kännde hur vi jobbade som det team vi verkligen har blivit!!
62,2% belönades vi med.. och därmed har vi första kvalet till MSV:B!!! och är nu kvala till Nationell MSV:C!
så troligen ska vi till Stora Flyinge den 31! och starta en MSV:C :D

jag är så sjukt stolt över min prinsessa!!! nu ska vi ta det lugnt i veckan och sen ska det trimmas inför 18-19 då det är Willands!!!

några bilder <3 Enjoy!! kommer fler kan jag lova!!
Filmer kommer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0