All we need in this world is some love

Just don't give up
I'm workin' it out
Please don't give in
I won't let you down
It messed me up, need a second to breathe
Just keep coming around
Börjar med ett Grattis till Anton! han bli nämligen 15år idag :D 
 
Sitter här denna lördags fm lyssnar på youtube och fantastiska Adam Lambert! Amazing!!
Utseendet, rösten och förmågan att få fram budskapet genom sina texter!! men tjejer de är inte lönt att vi drömmer... han är homosexuell, och vad jag vet lyckligt förälskad. så ett grattis till honom också när vi ändå är igång :P
 
snart ska jag hoppa in i duschen och sen köra till pappa
hästarna får nog vila idag... Madenta iaf.. blev ju en del travande i snön igår med tanke på fotograferingen.. men jisses vad fin hon var :)
Lavesta får kanske ett litet pass.. får se hur dagen blir :)
 
nu ska jag lyssna vidare på Adam Lambert :)
 
I know it gets hard sometimes
But I could never
Leave your side
No matter what I say
Cause if I wanted to go I would've gone by now,
But I really need you near me  to
Keep my mind off the edge
If I wanted to leave I would've left by now
But you're the only one that knows me
Better than I know myself
 
bjuder även på dessa bildee som jag klickade för bara några minuter sedan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0