But I'm closer to the clouds up here

All I see is an open door
And I see where it's leading me
All of this energy, been bottled up way too long
It's powerful,
You see what I'm getting at
I'm ready for all of that
 
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper
 
Mår ganska mycket bättre nu...
Inga misstag gjorda från min sida... tog mig samman innan.. kom på att det hade kunnat sluta i katastrof!
så jag väljer att vara en bättre människa och bita ihop och bara fortsätta! (om det nu är bra.. men så gör jag oavsett)
 
Red mina Prinsessor innan idag... jisses vad fina dem är! sjukt kul ska det bli och komma igång
Best of both worlds!!
 
egentligen hade jag kunnat vara på väg till Stan i skrivandets stund... Hanna var lite sugen på utgång... och jag gick från super otaggad till extremt taggad på ca 1min! men sen sket det sig med att ta sig in till stan... haha! så jag kryper ner i sängen och glor på film... precis som jag hade planerat från första börja...
men nu blev jag ändå lite utgångstaggad! så Juldagen?! vad har den att bjuda på`???? vi får väll se :P
 
 
Det är så jag får nypa mig i armen!! <3 Living the dream!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0