Don't stop believing

I see your true colors
Shining through
So don't be afraid to let them show
 
29 December...
Madenta gick finfint idag.. imorn blir det nog minsann ett pass på ridbanan!
hon känns redo för lite mer trimm!
La Vesta ska nog få hoppa lite!... spännande! hon lär ju vara galet pigg på det hoppas jag :)
 
Bojsen ska nog också hoppa lite.. Moa kommer imorn så tänkte bygga till mig och La vesta då så kan vi ju passa på när hindrena är framme!
 
Jobbar och funerar på min "årskrönika"... tänkte jobba ihop den imorn och sen sätta den på tidsinställt! till Nyår! haha!
Nyårsplanerna är fortfarande inte sprikade! haha! men det kommer lösa sig till det bästa.. det gör det alltid :)
just nu vill jag bara komma igång med det nya året... passera Januari och komma igång ordentligt!
Januari får gärna passera i en visslande fart!
i skiftet mellan jan - Feb åker jag med skolan till Köpenhamn!! Mode mässa!
sen rullar allt igång och nästa stora "plan" är Berlin v16!! stora skolresan!! awesome!
men innan dess vill jag komma igång med alla rutiner och trevligheter igen! så egentligen ingen stress!
 
Puss på er... vi hörs! troligen imorn ny update om hur hoppingen med mina finingar gick!
Sen får ni vänat på en "krönika" och ha ett så underbart avslut på detta året! och om möjligt en bättre start på 2013!!!
 
Kom ihåg Live, Laugh, Love!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0