For the first time ever we're seeing it eye to eye

If we listen to each other's heart
We'll find we're never too far apart
 
Maybe we'll discover what we should have known all along
 
So don't be in a hurry.Think before you count us out.
You don't have to worry, I won't ever let you down
 
Fixar lite på min kommande årskrönka.... va ska med? kan omöjlgt ta med allt! måste på något sätt hitta de bästa delarna!!
Har en del att fundera över... 2012 är snart slut och jag försöker verkligen se den Evelina som lämnade 2011... denna kluvna och smått förvirrade Evelina... som på något sätt trodde på vissa saker som uner året har visat sig vara helt fel! de jag litade mest på då.. har jag inte pratat med på länge!
de jag undvek då.. pratar jag med nästan dagligen! 
Några människor hade nyligen kommit in i mitt liv... nu är det de människor som betyder mest!
vissa kände jag sen innan men aldrig "klickat" med.... nu skulle jag aldrig klara mig utan dem!
 
en del vänner har funnits där hela vägen och finns kvar!!!
 
ja.. massor har hänt under året! Berg och Dalbana... jag kan utan att ljuga det minsta säga att jag inte för 5öre trodde att året skulle sluta såhär!
De planerna jag hade planderat i början på året... det genomfördes aldrig!
men andra.. bättre saker kom ist!
 
Det kanske finns någonting som inte fanns förut
 
En sak är jag helt klart säker på! jag mår så in i helvetes bra!!!
Jag har hittat de människorna som på ett eller annat sätt alltid kommer finnas där! och jag älskar er så sjukt mycket för det!
 
If a wall should come between us
To high to climb, to hard to break through
I know that love will lead us
And find a way
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0