Got one life, just live it....

Hey girl, it's now or never,
Don't over-think, just let it go
And if we get together,
Don't let the pictures leave your phone,
Yeah, we'll be doing what we do
Just pretending that we're cool
So tonight
Let's go crazy,
 
Min 20årsdag ja i Fredags... sjukt underbar blev den :D från början till slut!
på Kvällen hade vi förfest hos Tobbe!
det blev en grym förfest och när vi var sådär lagom runda under fötterna gick vi till Sommarlust! mötte upp resten och gick in!
där spenderade vi de sista timmarna av den 14 Dec och även de första på 15 Dec!
massor av skratt, dans och en släng av deap shit talking också... men hallå jag var ju för fan full så vad förväntar ni er ;)
Efter spelningen följde jag med pojkarna till Tobbe igen, men ngn efterfest blev det inte.. haha vi var nog för trötta allihop!
så vi slocknade ganska omgående.
runt lunch igår hämtade mamma mig... då blev det snabba ryck.. hästarna skulle få rent i stallet.. och sen skulle jag duscha och fixas om inför släkt kalaset!
 
Det blev en trevlig kväll på Majvivan tackar åter igen för presenterna och sällskapet :D<3
 
nu sitter jag här... ska starx ut ut i stallet.. 2 hästar att rida och lite boxar att mocka!
lagom sleten är jag men va fan! så ska det vara :D
 
We don't even have to try,
it's always a good time.
Doesn't matter when
It's always a good time then
Doesn't matter where
It's always a good time there
 
Finaste "fruan" 
 
Oppa Gagndam style! alá Tobbe!
 
 
Mina absoluta favoritpojkar och jag!  Fulla och glada.. precis som det ska vara! Tack för att jag har er :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0