I just got here...

You could be anything
But you don't know what to believe in
 
I can see in your eyes
When you're telling the truth
 
Fredag... måste erkänna att det känns sjukt att det redan är Fredag... okej till och med Lördag!
men blir väll så när man festar en Tisdag!... men va fan! så undertbart kul man hade lixom!!
kvällarnas kväll! I think?! blir iaf svårslagen.... bakade ihop och återupplevde några av höjpunkterna från årets utekvällar på en och samma kväll!! so awesome!
 
Hold on cause I'm letting go
 
idag har Maja varit här och ridit Bojsen.. blev en liten sväng då banan är frösen igen... men +graderna ska ju komma igen... Moa ska också rida honom snart! funderar på om vi inte ska hoppa lite då :P
dels för att jag ändå ska hoppa La Vesta snart! när det är bra underlag igen! kom igen +graderna!!
 
Imorn blir det tidig motion av hästarna! sen runt lunch blir det fika på Per Franz väg... :D
har lovat lilla Maja att om hon fortf sover skall jag minsann väcka henne!
lovade henne att göra det för ett tag sen.. och var ju där i Tisdagsnatt.. och åkte hem innan hon hann vakna i onsdags.. så hon är ju lite små sur för detta.. haha gumman då ;)
 
men nu ska jag sova... film blir de inte.. det har SVT redan bjudit på! tänk.. SVT galet! grattis ni lyckades!!
I rymden finns inga känslor visade dem... sjukt bra.. för att vara svensk film haha!
 
nu en söt liten bild på mig och min "lilla" kusin Sofie!
Mamma letar bland gamla foton så hon hittade denna :) awe så söta hihi!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0