I knew you were trouble when you walked in

Flew me to places i'd never been
When your sadest fear comes creeping in
That you never loved me or her or anyone or anything
 
I'll keep my distance but you'll still catch my eye
Casper har ridit fille... riktigt duktig är han! hämtar honom själv i hagen, fixar allt själv.. rider självständigt och vet hur han ska göra för att få honom att söka sig i rätt form! Grymt!!
 
Sen har jag ridit La Vesta.. Crazy crazy! nu är snön borta och då blir det genast lättare att springa! eller i hennes fall skutta fram.. haha! så söt.. men när hon fått springa av sig lite var hon riktigt fin! :D
 
nu sitter jag här och ska snart dra på mig en finare outfit... utgång!!!!!! :D så underställ är nog ingen höjdare ;) Hur galen utgången blir... det återstrår och se! tror att vi håller oss på det lugna... eller?! haha
puss på er så ska jag njuta av årets sista utgång!!!
Shit asså vilket år jag har haft... en årskrönika?! ja kanske ;) får skriva ihop något :P men vi har fortf 1vecka kvar att fylla :)
 
2012.. året då allt hände!! 2013.. here we come :D
 
tänkte även meddela att Taylor Swifts nya låt "I knew you were trouble"... sjukligt bra!! :D
här har ni den....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0