I wanna celebrate and live my life

I see what I want and I wanna play
Are we in the right place at the wrong time
 
Everything is alright
Some of the time
Are we going through a phase
Are we moving too fast
Going too slow
Am I just afraid to make mistakes

I want to keep it real now
Söndag... 9 December! 2.a Advent... snökaoset har börjat på riktigt... blåsten gör att livet på landet är inte så underbart som det brukar.. men jag deppar inte för det! jag vet ju att skiten kommer ju försvinna förr eller senare.. men helst av allt vill jag ha bort den nu... men känner på mig att vi får en vinter som 2010... Hallå insnöad! det är nog bara en fråga om när?!
 
Hästarna har stått i hagen och tyckt synd om sig själva idag.. och jag har lidit med dem.. gjorde ett försök i att rida.. La Vesta fick en tur på fältet... men fy fan! blåsten gjorde så snöflingorna blev som nålar mot huden... ingen härlig upplevelse.. så för allas bästa så red vi hem igen och Madenta fick vila.. den galningen kunde ju glömma att hon skulle ut i stormen.. där går fan gränsen på självmordskandidat.. galen kan jag vara men nej idag ville jag inte äventyra ödet..
 
Imorgon är det Måndag ny vecka och som ni redan vet är jag så sjukligt taggad inför denna veckan!! :D
Hovslagaren kommer, Sen får vi se vad eftermiddagen bjuder på. .
Tisdag: Skola + Lastbilskörning, Casper ska rida Fille
Onsdag: Skola, rida mina 2 Prinsessor
Torsdag: Skola (Konst 1 Textil 1), Maja ska rida Bojsen
Fredag: Skola (Konst 2) Systemet, Fixa hästarna, Förfest + Sommarlust!!!!
Lördag: Rida hästarna, Släktkalas!!!!
Söndag: Rida hästarna och bara njuta av livet!!!
 
wiee! amazing! ne nu ska jag äta och sen fixa lite stuff och ikv blir det Beck - I guds namn 21:00!
puss på er!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0