I wanna wish you a merry christmas from the bottom of my heart

"Tha vise men followed a star, the way I follow my heart and that lead me straight to a miracle"

Julafton.. börjarde med Mysteriet på greveholm!!
Sen var det dags att hoppa upp på min underbara Madenta!
efter det och lite fix i stallet kom Casper, Maja och Anne.. de hade fixat jul"tårtor" till hästarna... awe så sött :)
Sen var det La Vestas tur att motionera.. galen häst.. check!! haha lite överladdad osv men fin och underbar är hon iaf!

Sen snabbt in i duschen halv 12 kom Pappa & lillbrossan så vi kunde åka till Farmor & Farfar! där blev det traditionsenligt firande med dopp i grytan och allt vad det innebär... framför allt en trevlig stund med släkten som jag btw träffar allt för sällan men så är det när alla har sina liv på olika håll... därför extra bra att man kan samlas år efter år!!! älskar traditioner :D

Efter det åkte jag hem och direkt iväg igen! mot Skurup och Mormor!!
Julmat och firande med släkten!!
så nu är man hemma igen efter en lång dag!

glad och tacksam för alla fina presenter och glad över att jag fått fira med alla mina släktingar... dock inte kusinerna från Göteborg eller Morfar men God jul på er också!!

puss på er och hoppas ni också haft en underbar Julafton! nu ska jag sova och ladda om inför Juldagen!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0