I've got everything in this world I need

......Every step that you take forward
Takes you right back where you've been
And then when you least expect it
And you tried about everything
Somebody hears your opinion
Somebody cares what you say

You woke me up
No longer tired
With you I feel inspired
You helped me find my fire
 
Drivkraften.... den har aldrig varit starkare, jag har mina vänner att tacka :)
några av dem..(långt ifrån alla)..vet hela bakgrunden.. och det som driver mig är de faktum att även om de vet så stannar de kvar! De är äkta vänskap.. de accepterar mig för mig! alla ha vi något som tynger oss, men trots detta så finns de där!
De är inte många... inte som vet allt, men de som gör vet eftersom de är dem jag litar mest på... åh jag ler bara av att tänka på er <3 ingen nämd och ingen glömd... ni vet garanterat vilka ni är... de har jag berättat för er så många ggr!
 
It's become so hard
For me to be surprised
You're bringin back the real me
No judgement in your eyes
When I dance with you
It's how I speak the truth
It's just classic when we met
And now you made me new

Nu bilder från idag!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag hoppas att du blev nöjd med de få jag fotade och jag fotar er gärna någon gång senare igen :)

Svar: jag är super nöjd... riktigt kul och bli fottad :)
Evelina Wahlström

2012-12-08 @ 12:17:32
URL: http://jenngoesbananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0