Över taken, ovan molnen i en bättre värld!

Ja jag har färdats många tusen mil
i grå november och i grön april
ibland i regn och storm
ibland is och snö
Ja jag har färdats genom varje trakt
Men det finns bara en
med särskild prakt
Där öppen mark möter mitt hav
Ja här hör jag hemma
 
Här finns den plats jag åter vill se
Ja här hör jag hemma
 
Torsdag.. och här sitter jag ny duschad... och inte för att jag har deltagit i Lucia-staffetten utan för att jag har haft en lung Torsdag i mitt stall med mina 4!!!! underbara hästar :) Madenta blev riden.. jisses va fin hon är <3
jag ler lite extra när jag tänker på att jag faktiskt har 2st extremt fina tävlingshästar i mitt stall, en ponny som skall bli en stjärna! och världens sötaste Shettis! Living the dream!! 2013 here we come :D
Trodde inte att mitt liv kunde bli bättre.... men jag slutar aldrig förvånas! men nu är frågan... blir det bättre?! vet ej!... men det kan kvitta för jag lever i en dröm ändå :D
Pga vädret ville vi inte riskera några förkylningar eller skador i halkan så det blev inget springande för oss.. känns okej.. vill ju inte bli sjuk eller skadad lixom... fattar ni katastrofen om jag skulle ha värlens förkylning och en stukad fot... katastrof!!! nej jag ska vara frisk som en nötkärna.. må "dåligt" de gör vi den 16 haha ;)
 
Imorn är det Fredag! bara 1 vecka kvar!!
imorn blir det skola, prata med Vivecka, Fotografering, hämta Hö och sen ska La Vesta ridas :D wie! hoppas verkligen att hon är lika fin som jag minns henne.. skrittade ju bara igår!
På Lördag blir det kalas... för lilla mig :)
 
men puss på er! bjuder på bild från Sthlm som Ida framkallat :)
vi hade nyss anlätt till vårat boende för veckan.. Af Chapman! Fint ska de va!!
 
Fina människor!
Madelene, Erik, Paula, jag & Sofie :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0