Smiling to everyone, I choose to be happy

"I can't read your mind like a billboard sign
But... I believe in destiny and if it's right
It's undeniable"
 
Svävar lite på moln faktiskt!!!
Jag klarade nä,ligen mitt Teoriprov för Lastbil idag!!!! :D 53p av 55p!! så jäkla gött! känner mig 100kg lättare! 
Det blev lite av en bekräftelse att jag kan om jag vill!! nu ska jag minsann fixa den där körningen också den är jag ägare av ett C-kort!! wiee! Julklapp till mig själv?! även om det är andra som betalt.. och det tackar jag er ngt enormt för! hade aldrig gått utan er!
 
Skolan gick prima! lite broderi, Vävning (som även den är helt klar nu!), börjat fixa en tygpåse... känns som lite julpyssel nu speciellt när snön faller där ute och allt är vitt!
På Lunchen gick jag bort för att hämta lite saker i konsthuset.. hälsade även på mina vänner där :)
sen blev det bygge av snögumma!! och självklart ett snöbollskrig!
pojkarna kunde såklart inte låta oss bygga vår gumma ifred... haha (alla blev 10år igen)
 
Nu ikv har Casper ridit Fille... så duktig han har blivit!!! :)
Blev även en del prat med Fruan Lina.. hon var såklart med och vi har ju inte setts på 1vecka så massa att prata om... puss på dig fruan, hoppas du står ut med mitt tragg!!
 
Imorn ska jag på äventyr!! Wiee! detta kan vara helt crazy! men jag vet att det kommer bli så in i helvete bra också!
Everything happens for a reason!! :D you know... I believe in destiny, och jag vet att jag kan behöva detta!
mer om det imorn...nu ska jag njuta klart av denna underbara dag och för första kvällen på ett tag inte tänka på ngn lastbilsteori what so ever!!!
 
Erik, Simon & Ida i fullt krig!! :D
 
Så fin! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0