the grass ain't always greener on the other side....

The grass ain't always greener on the other side,
It's green where you water it
 
We're under pressure,
Seven billion people in the world trying to fit in
 
Mellandagsrea! javisst! jag och Mamma åkte med Anne och Lina till Center syd...
det blev lite shopping... en t-shit, en kofta och en tub topp/BH.. ja ni fattar nog :P
 
så rida det har jag minsann inte gjort idag... men imorn där jäklar.. båda hästarna ska trimmas.. .blir nog ett pass på banan, mest för att känna var "ribban" ligger ;)
 
men just nu har jag absolut inget att skriva om ;)
ska fortsätta titta på Glee....
Btw... såg Victoria Secret Fashion show innan... sjukligt fina! inte utan att man får en aning dåligt självförtroende.. men det går snabbt över... haha!
 
men puss på er så hörs vi när jag har ngt vettigt att skriva om ;).... ska jobba på den där års"krönikan"
 
Fashion!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0