There's no way that you can fake it

They try to change me
but they realize they can't
And every tomorrow is a day I never plan
I'm like a puzzle
but all of my pieces are jagged
If you can understand this,
we can make some magic,
 
I wanna believe, That we're a masterpiece
 
23 December!!! Julen står för dörren! jag mår 100% bra igen :) asså snacka om att livet är en Berg- & Dalbana!
Förmiddagen spenderades på Hästryggen! mina fina prinsessor skulle ridas... vi snackar storm! sjuka vindar.. men inget jag tänker på när jag väl kommit igång... Jag och Lavesta hittar mer och mer tillbaka till det team vi var i somras! jisses vad jag har saknat den hästen.. trodde inte att det var så mycket men hon får mig verkligen att le!
det finns så mycket av Madenta i henne... men ändå hennes raka motsatts!
väldigt känslig, men en riktig fighter! jag vet att hon ställer upp till 110%, vi ska bara hitta tillbaka till vårat sammarbete och förtroendet skall byggas upp igen!
 
The stage is your home if you learn how to own it
There's no way that you can fake it
 
nu bjuder jag faktiskt på lite bilder och någon film från min och La Vestas korta tid i somras...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0