There's no way we're gonna stop

I got a hangover,
I've been drinking too much for sure
I got a hangover,
 
I don't ever ever want to grow up,
I wanna keep it going,
Måste börja med att återigen berätta vilka underbara vänner jag har!!
Blev en impulsiv utgång igår.... vid 22 ringde telefonen det resulterade i att jag åkte till Rinkaby, hem till Emil och Sabina där var lite trevligt folk :)
korkade upp och på den vägen blev det.. efter en stund gick jag och mina favoritpojkar Robin & Laban till Par Franz väg.. där blev det mer dricka och sedan ringde vi våran favorit ´Taxi Chaffis... Göran på Sverige Taxi! mot O'learys!
asså här snackar vi impulsivt.... jag var inställd på en hemma kväll.. så outfiten var katastrofal egentligen... Jeans, hoodtröja, uppsatt hår i en slarvig hästsvans! men vem fan bryr sig egentligen... så sjukt underbart att man bara kan slappna av och vara sig själv!!
 
är träffade vi Mikaela och Tobbe! det blev en trevlig kväll och när de stängde så hittade vi en taxi och åkte hem till Tobbe... där blev vi kvar :)
imorse promenerade vi till coop för frukost och sen blev det chillande i Tobbes lägenhet.. vid 12 kom Sabina och hämtade oss, åkte till Rinkaby och där väntade Mamma och sen åkte jag hem!
 
nu är jag lagom sleten men fy fan vad kul jag hade!! men jag har alltid underbart trevligt med mina vänner!!
nu är December invigt och på bästa sätt... med de människor jag tycker bäst om!! puss på er!
 
nu ska jag ut och fixa stallet och fixa Hoppsan.. sen blir det Älleköpinge
Ikv blir det mat med Hanna!! :D
Sen får vi se vart kvällen bär... Mamma ska till Rinkaby.. är hon kvar där när jag och Hanna är klara så stannar jag där och följer med Mamma hem sen :)
 
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0