This is real, this is me I'm exactly where I'm supposed to be

You'd think that by now I'd know....
I know that I should say goodbye
But it's no use
Can't be with or without you
 
This is real, this is me
I'm exactly where I'm supposed to be now
Gonna let the light shine on me
now I've found who I am
There's no way to hold it in
No more hiding who I want to be
This is me
 
Måndag!... Lastbilskörning, gick kalas! börjar känna mig riktigt bekväm bakom "min" Scania ratt! mäktig känsla när jag känner att jag klarar det och man får en klapp på axlen av körläraren!
är riktigt taggad på att sätta den där sista och avgörande detaljen med uppkörning!!! Kom i hen Wahlström.. you can do it!!
 
Skolan var lagom seg.. :/ stickning i 3timmar typ och bara "prover".. asså jag vill skapa inte sitta där och göra pyttesmå prov lappar... aja i veckan ska vi ha lite snack med läraren och "bestämma" hur vi vill ha det till vår terminen...
 
Imorn blir det teori och sen blir det nog lite syprover... hoppade ju över några sånna när jag tröttnade och valde att fixa min kjol! haha! så nu får jag ta tag i det så det är gjort innan jul!
På em kommer Casper.. ska rida Fille!
Sen rullar veckan på som vanligt..
Kroki i skolan på Onsdag.. sen ska prinsessorna trimmas.. Btw Madenta har galopperat för första gången ihelgen... underbara känsla! nu rullar allt så smått igång :)
Försöker fortf att hitta tillbaka till mitt och La Vestas team... det är mycket komunikation som ska sitta! lägger extremt mycket tid på att knyta våra band igen! speciell dam det där! men jag vet ju att hon kommer ställa upp när hon väl litar på mig igen! vi har gjort det förut!
 
Torsdag: Skolan + Maja rider Bojsen
Fredag: Julmiddag i skolan + avslutning! tror även att jag pyser bort till Älleköpinge och kollar på träningarna!
sen JULLOV!!! wiee!
 
Who says, who says you're not perfect?
Who says you're not worth it?
You've got every right, to a beautiful life
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0