We're about to make some memories tonight

We don't even have to try, it's always a good time.
Doesn't matter when
It's always a good time then
Doesn't matter where
It's always a good time there
 
Excuse me but I might drink a little more than I should tonight
Hope you're ready to go all night
 
En snabb uppdatering innan jag springer ut i stallet och fixar.. sen blir de duschen.. lite mat och sen i klänningen och iväg!! Whoop Whoop!!
 
Skolan var bra.. De snälla människorna gratulerade mig så snällt :D
Efter skolan hämtade jag upp Lina, och körde henne hem :) sen blev det Åhus och Systembolaget!!
Helgens drycker inhandlade, Leg visat och ett Grattis mottaget från den snälla kassörskan! :)
 
Ikv blir de förfest hos Tobbe sen går vi mot Sommarlust och möter upp reseten av folket, sen blir det Dans till Lasse Stefanz!! :D hoppas på en helt galen och underbar kväll! men vi brukar ha det awesome så de kommer bli så ikväll också :)
 
Imorn är det på´et igen!! Släktkalas på Majvivan!!
Nej nu måste jag pysa ut i stallet... hoppas ni får en underbar helg..! puss på er <3
Dearly beloved, if this love only exists in my dreams...don't wake me up.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0