We're anything but ordinary

We're more alike than anybody could ever tell
Friday we're cool, Monday we're freaks
Sometimes we rule, sometimes we can't even speak
But we can get up and let loose and LOL
 
Fick ett SMS av min söta, underbara vän Madelene idag! så glad jag blev :D
orsaken till hennes frånvaro kan ni ta och skita i... men jag blev extremt glad när hon hörde av sig :D
har saknat dig honey!!
 
nu vill jag faktiskt att jullovet ska gå snabbt! så jag kan återvända till skolan och träffa min vän!!....
Vrf ligger Öland så långt borta?!
men innan skolan drar igång ska jag hitta på massa annat kul! så jag har massor prata om med min fina vän när vi ses igen :D
 
Jag har själv lite svårt att förstå hur bra vän jag har! litar på henne till 110% och det ska ni veta är inte ofta!
Kvittot på att jag litar på en är när jag delar med mig av min stösta "hemlighet" .... vet inte vad jag ska kalla det!
De människorna som vet om det går att räkna på en hand!
Det är egenligen inget jag skämt över... men alla håller vi väll saker för oss själva?!...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0