Why does it feel so good but hurt so bad?!....

Maybe I'm insane
Cause I keep doing the same damn thing
Thinking one day we gon' change
 
You've built your wall so high
That no one could climb it
But i'm gonna try
Would you let me see beneath your beautiful?
 
JULLOV mina vänner!! detta skall firas med fint folk! om ca 1timme sitter jag på bussen på väg till stan för att möta upp mina vänner från skolan... några av Konsteleverna ska till Bånken!! frågan kom igår om jag ville med.. och självklart! vi kommer ju inte ses nu förän den 7 Januari!! sjukt!!!
 
Dagen har rullat på.. först skola med avslutning och julbord! :)
Sen körde jag, Celie och Ida till Stan.. där mötte jag upp Lina, vi gick en sväng och letade Julklappar .. nu såhär i sista minuten är klapparna fixade så Julen är välkommen! :)
 
Dock har det komma mer snö :( så dagens ridning gick rakt åt skogen... snö + is = ingen ridning!!
men jag har ju massor av tid.. det kommer ju bättre väder snart! väntar hellre än riskerar skador..!
 
puss på er nu ska jag ta sista klunken av den där goda Cidern som jag fick i 20års present förra veckan!
En sak till..... Älskar mitt liv! <3
 
I wish I was strong enough to lift not one but both us...
Saknar dig vännen!... ska genast skicka iväg ett litet sms och berätta hur mkt jag saknar dig!
jag vet att du har det jobbigt, och jag hoppas att vi ses snart och att du då mår mycket bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0