27 februari!

ny vecka, nya planer och hela melivipen!!

´Dagen har rullat på precis så där lagom gött!
Madenta gick kalas bra och passade väääldigt bra i nya pannbandet! rotade även fram ett gammalt träns som jag hade på Snoddas och sen Olliver.. har inte använt de på länge då de inte passade Tess och Madentade hade de lite på dressyrtävlingar men när vi lämnade Tess fick Madenta ta över hennes träns.. då jag gillar de bättre

men nu började de bli slitet och då hittade jag detta gamla så de fick bli nya "tävlingstränset".
fint blev de iaf!!
och tävling blir de redan på Söndag!! Taggad!! blir Kristianstad RK och jag rider LA:1 & LA:3 har inga direkta mål,, vill bara få en bra känsla och kunna få henne att slappna av, känner att vi tar de första tävlingarna för att skaffa rutin!!!

Men de är inte de ända Helgen bjuder på, Min tränare ska iväg i helgen så de blir ingen träning på Fredag, De blir en liten utgång då!! :D Men Linn och Hanna. Linn ska nämligen sluta!!!! och flytta tillbaka till Jönköping!
gaah! dock att hon Måste komma tillbaka och hälsa på!
De var hon som tog över efter mig hos Ulla Håkanson men nu ska hon sluta!.. jag vet exakt hur hon känner, vi har pratat om de ett tag faktiskt, men nu har hon sagt upp sig.... hon känner som jag gjorde,, kluven!! de är egentligen ett DRÖMjobb för vilken hästintresserad som helst. att få jobba för Sveriges levande legend Ulla Håkanson är verkligen en dröm egentligen. Hon har ju så sjukt mky kunskap att bjuda på och man får se dessa fina tävlingar osv,osv.. men de finns ju en baksida! men de har jag förklarat vrf jag slutade och Linn känner samma sak!
Jag hoppas att Ulla hittar ngn ny tjej/kille som vill hjälpa henne och kanske stanna läääänge!! hon har haft lite otur med skötare, man blir inte kvar så länge.

så Utgången blir tidigare än vad jag planerat.. tänkte att vi kunde dra ut till våren när de är varmt och skönt osvosv,, kanske ngn go grillkväll på stranden osv! haha! men nu får vi ta de på Fredag!!
med risk för att de kan spåra!!! meen ska de va så ska de!! får se vilket folk som följer med.. de är ännu öppet! vill ni med så hör av er!!! :D


min Prinsessa! hennes utrustning är snart dyrare än vad hon var haha!! men se sägs ju att inköpet av hästen är de billiga!! HAHA de stämmer f*n men inte alla som får sin prinsessa så billigt som jag fick :D hoppas de sticker som fan i era ögon!! jag vågade chansa och fick denna underbara häst!!!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0