Annons på Blocket!

javisst... har äntligen fått tummarna loss och satt in min Balklänning på Blocket.. ja just de min BALKLÄNNING... erkänn att ni trodde ngt annat.. haha!

Gick på studentbal den 16 maj förra året, och den har varit på annons innan, men nu är de dags att blir av med den + att de är ju massor av nya studenter som letar klänning till sommaren!
även om de är sjuktkligt svårt att sälja en balklänning, alla vill ju ha de senaste modellerna och eftersom jag är så kort (1,60) och bör inte världens klackar så är min klänning lite kort haha!!
men vi får väll se om ngn vill ha den.. jag vill inte behålla den iaf! ville knappt ha den första gången HaHA!

ska jag vara helt ärlig har jag aldrig varit så obekväm... långklänning?! ne fy vem kom på de?! en kort klänning som man kan röra sig i då kan även jag ställa upp!!!

för er som missat kan jag väll bjuda på en bild på min klänning.. och kom ihåg Jag är ingen "tjejtjej" så långklänning är inte min grej!! men nu är de gjort och de tillhör väll studenten.. och måste säga att efter 3år på lantbrukskola så blir man lite förvånad när folket kommer i långklänningar eller kostymer!! inget man ser varje dag :P

paulina, Hanna och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0