Dag 4: Fem bekännelser.

jahaja.. då får vi se :P

1. Jag är riktig jäkla hästnörd ut i fingertopparna! och jag är en stolt sådan.. Ridsporten är på G!!

2. Jag kan sitta och titta på gamla bilder i evigheter!! (har egen "memory wall" i rummet med finfina bilder)

3. Den ända gången jag har riktigt trivts i skolan var gymnasiet!

4. Jag verkligen avskyr falska människor.. då lever jag hällre ensam!

5. Jag kan inte leva utan musik.. finns alltid med mig jag t.o.m somnar med MP3 i öronen!!!


mycket mer än så får ni inte veta.. haha! tro det eller ej men jag har ganska bra koll på vilka som läser min lille blogg.. och av vilken anledning ;)
xoxo Evelina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0