Dag 7: Tre bilder från din förra sommar.

boja! Sommar,Sommar och Sommar.. like like!!
hur ska jag kunna välja 3st?! .. men men får väll göra de då :P

Studenten!!!! amazing!....Jag och Hanna på bild!!!


Jobbade hos Ulla Håkanson en kortare period.. från stundenten till okt, man fick se en helt ny sida av ridsporten och vara på stora meeting... B,la Falsterbo. men jag kännde trots allt att de var inte riktigt för mig. jag vill väll rida själv ist för att jobba.. men bra erfarenhet!
En bild på finaste Richelle!!! inför fotografering, av en av måånga journalister!



Åh underbart fina häst! <3
blev inte mkt tävlande då jag mest var med Ulla, men jag och Madenta knöt starkare band. och när tävlingarna kom så levererade hon + att efter våren som gick super så var de okej med lite upphåll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0