En dag på Älleköpinge är aldrig fel :)

Då Camilla är i stockholm så ville Eva ha lite hjälp idag då hovslagaren skulle komma till deras stall så de blir lite mycket att göra att mocka 2stall och fixa hästar till hovslagaren speciellt om man är själv..
så sagt och gjort jag har varit där och hjälpt henne idag :)

innan lunch så var som sagt hovslagaren där, Jag och eva mockade varsit stall och allt flöt på bra,
Efter lunch var de dags att rida lite.. fick äran att rida Camillas superfina hästar :) Banditos och Zorro.. riktigt trevliga pollar de där!!
Sen bestämde vi oss för att jobba lite med Caring också.. deras 4åring som är under inridning.. longerade lite och sen red jag lite själv i ridhuset i skritt och trav.. red även över ngn bom.. och hon skötte sig super! blir nog ridhäst av henne med :)

sen vi 3 skulle hästarna in och sen körde jag hem och red min lilla pärla som har lugnat ner sig!!! Tacka gudarna!
har även fått en inbjudan till Dressyrkväll på Önnestad.. lite programridning.. funderar på att åka dit och rida LA:1 ist för på Gärds, men vi får se.

imorgon händer nog inte så mkt och inte på Tordsdag heller.. fortsätter dock på listan men annars blir de nog ingen bloggning! och på Fredgan blir de SOMMARLUST!!! weei! Ska dit med Hanna.. var ett tag sen man sågs och vet att vi har en del att prata om!!! sen kommer man träffa annat folk också :D!


Kommentarer
Postat av: Farfar

Den 4 januari 1958 träffades farmor och jag på Sommarlust, något att tänka på.

2012-02-07 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0