min utsikt....

bilden visar min utsikt... ryggläge i västra tornet på underbara Gothia Tower! fönsterutsikt över Liseberg... hur sugen blir man inte på att åka dit?! haha!! :)

efter en dag på mässan och en Dressyrklass som Patrik Kittel och Toy Story vann på 75% så ligger man här chillar och tittar på The Break-up på TV3 :)

mässan bjöd på fynd! kanske inte för plånboken men för moi :) hittade mitt Pannband!!!!!! :D och min snälle Mormor sponsrade med ett :D sen var de dags för nya ridvantar och även ridbyxor,, hål i både vantar och byxor haha!!
hittade finfina bruna Whitaker helskodda! sitter som en smäck och är strl mindre än de hemma!! Yees lixom! ;)

bilder på sakerna bjuder jag på när jag kommer hem och kan ta rättvisa bilder, ist för mobilbild,

men så här har jag de just i detta nu!!

träffade även tjejerna från Älleköpinge! Siri tyckte att vi skulle bjuda på en bild! pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0