Snön har kommit och den är mer HATAD än någonsin!!

ja justde igår när jag hade lite Lördags mys med töserna från Älleköpinge så började de snöa! och de har inte slutat än.... ca 20cm har stannat! usch, fy!!

jag som hoppades på vår.. men vi får nog vänta ett tag till!
det är ju ändå Februari.. kunde ju kommit snö i Oktober.. så jag borde kanske vara glad.. men icke!!

nu lite bilder!! Enjoy!
Imorgon är de ny vecka och då laddar vi upp inför Sommarlust på fredag! Jag och Hanna ska dit.. Lovely! tror att kvällen blir bra :-)

Lite lördagsmys ;).. Pizza, Melodifestivalen och Hästhoppning!... Svt Levererar!


Min utsikt imorse!.. då vill man bara krypa ner i sängen, starta MP3n och somna igen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0