Statestiken har ökat!

javisst! märker en liten förändring på statestiken! vääldigt trevligt och jag hoppas att ni stannar!
lämna gärna ngn komentar eller ett mejl [email protected] kom gärna med förslag på vad jag ska skriva eller ngt ni vill veta.. Öppen för förslag!!

men nu till de riktiga inlägget.

Måste bara meddela att jag är helt sjukligt trött på att vara utan arbete, visst har jag att göra men hallå..! man vill ju jobba precis som alla andra!! 
har skickat massor av CV så jag hoppas på napp snart :P 

Annars går jag mest och väntar på att SLU ska släppa ansökningen till Djursjuksköterska! så hag åtminstånde kan söka.. sen tar vi resten sen! ingen vet ju hur livet ser ut i September när man måste bestämma sig... så jag lär söka. FYI... utbildningen är i Skara så massor av problem att lösa, men men!

vissa dagar vill jag bara ÅKA.. och då menar jag lååååångt! men sen pratar jag med rätt människor så får de mig att vilja stanna! (Hade en sån dag häromdagen, några muppar som lägger sina näsor lite för djupt i blöt)
blir påmind om vad jag skulle missa om ja åkte, och ibland märker man att folk man inte trodde bryr sig mer än vad man tror.. och jag älskar verkligen er för de, pusspuss! 
Men jag tycker INTE att ni behöver fundera eller oroa er!

haha åå jag bara vet att vissa människor lär läsa detta nu och fundera så de knakar i hjärncellerna... och de kan ni allt göra! jag har ju fått veta att mina andra sånna här inlägg med DEAP SHIT har nått ut till folk.. men fegisarna vågar ju inte fråga Face 2 face utan frågar andra runt mig ist...!!

men va fan de betyder väll bara att mitt liv är intressantare än era!! puss på er och enjoy living MY life!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0