Svensk musik i mitt <3 haha!

Maskinens låtar ekar i min skalle!!! and Im loving it!!! texterna är kanske en aning extrema... men de är riktig party musik som man blir ändå så sjukt glad av.. och den fastnar på skallen och jag vill lova.. har ni hört låten 1gång så kan ni den!!

Bjuder även på Äckligt- låten! lite random sådär.. men alla kan den haha!!

Liv och död
Det måste vara på liv och död,
Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt
För om jag tar i för löst,
har jag förlorat allt imorgon bitti





Krossa alla fönster
Krossa alla fönster, slå in hans dörr
Låt honom veta, att inget är som förr
Säg som det är nu
Finns ingen väg tillbaks för nån som är en looser
Ett riktigt jävla as





HAHA.. denna sjuka låt finns också djupt i min hjärna!!!

Du och jag under täcket, baby
Det har gått flera veckor, baby




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0