Torsdag!!

Solen skiner och jag likaså .... hahahah lät de lika fjolligt i era huvud som i mitt! aja just love it! 
men jag är på extremt bra humör idag! okej igår var ingen dålig dag den heller.. vaknade med en bra känsla i kroppen då jag var så glad! pratat med lite folk,, och bara ventilerat lite i ngn timme! (tacka gudarna för SMS när klockan går över i småtimmar) 
en vän som dig borde alla få ha eller iaf uppleva! Friend for life! 
nog om de!!

spenderade kvällen hos pappa igår, elr egentligen med syrran... började såklart prata om sommarlust, både om i fredes och om kommande kvällar! kom fram till att 6 April låter som en vääldigt bra plan Takida ska spela!!! fattar ni TAKIDA på Sommarlust!!! dock går ju biljetterna som smör i solen men vi får väll se.. 
Mamma och Katarina och också sugna på att åka sen skulle nog Hanna och Andreas också dit.. så förfest kunde nog fixas.. men man ska ju ha råd till biljetterna också haha!! Money tree?!!!

Nästa helg är de GÖTEBORG HORSE SHOW!!! får pengar innan, men hotell ska ju betalas och sen finns ju den farliga mässan, elr egentligen inte så farlig!  nog om de detta skulle vara ett happy inlägg :P
Haha som om jag skulle lyckas med de?!

iaf Ikväll blir de en tripp till Önnestads gymnasiet, ska rida programridning på min pärla!! LA:1 och MiQe ska dömma.. ska bi kul och se vad han har att säga! :)
sen imorgon blir de Årsmöte på Älleköpinge! träffa lite trevligt folk är ju aldrig fel!!

puss på er och ha de bra!
Enjoy lite Smokie såhär en Torsdag!!


Kommentarer
Postat av: Hanne - intervju med Jens Fredricson på g, passa på att ställa din fråga

Lycka till på programridningen ;) och filma gärna :D

2012-02-16 @ 13:39:19
URL: http://josgeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0