Fredag den 13

Otursdag?!.. ääh släng dig i väggen!!

Dagen har varit super, strålande sol och humöret har såklart varit på topp... blir ju de när solen sticker fram!!

nu ikv har man tränat Dressyr med sin finfina häst! och jag längtar verkligen till Tävlingarna nu! och att få klippa henne igen, hon är så sjukt långhårig och ser lite halv tradigt ut men va f*n men när tävlingarna drar igång ryker pälsen!!
Känner att 2012 kan bjuda på en hel del! så sjukt taggad!!

kan även meddela att jag hittat Tess (Out of touch) nya ägare!! elr Hon har hittat mig! så inom en snar framtid så kommer man åka dit och hälsa på! helt sjukt om ngn dag är det 1år sen vi lämnade dig (jag hade henne under träning så lämnade henne till dåvarande ägaren och sen såldes hon)  En helt underbar ponny som hjälpte mig att avsluta ponnytiden på FEI nivå! en dröm slog in!

-"I know I'll miss you but we'll meet again someday

We might be apart but I hope you always know
You'll be with me wherever I go"




Kommentarer
Postat av: JFdressage- Tävling på bloggen

Stor tävling på bloggen!

var med och tävla om en vindjacka nordic

kolla bloggen för mer infomation http://JFdressage.blogg.se



hoppas du vill delta!

2012-01-16 @ 21:37:43
URL: http://jfdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0