Söndag + Bio

Lite time med syrran.. en hel del snack som vanligt!.. kom fram till att vi båda vill till Liseberg iår! och med ett trevligt gäng hade jag iaf tänkt.. sen får vi väll se vad som sker! Sommaren är ju inte här änn....

Bion var grym!.. hela filmen var full av dessa kändisar (ofc) men de mest populära som man ser en och en ev 2st i en film.. här hade de samlat alla typ ;)
t,ex Zac Efron, Sarah Jessica Parker, Asthon Kutcher, Jon Bon Jovi, Jake T Austin, Jessica Biel och fantastiska Lea Michele (Känd från Glee)... och mååånga fler!
Filmen fick en att längta till Nyår så de var lite fel att se den nu.. men va fan gör man lixom!

Iaf.. för tillfället bjuder vädret på - grader så man kan inte rida så seriöst eller så värst länge... de blir mkt skritt kan jag lova! men finns ju en del att göra då med.. övergångar, skolor osv,osv. så tills att vädret vänder så kommer jag tyvärr inte kunna bjuda på så mkt från hästfronten.. lite tråkig info då de händer samma sak varje dag.. typ!

så jag hittade en Random lista som jag tänkte gå igenom! börjar imorgon!

Dag 1: Din facebook profilbild med flest "likes".

Dag 2: En bild på den personen/personerna som vet mest om mig.
Dag 3: En låt som betyder mycket.

Dag 4: Fem bekännelser.
Dag 5: Bild på en tid du saknar.
Dag 6: Gammal och ny bild på dig.
Dag 7: Tre bilder från din förra sommar.
Dag 8: En bild som får dig att le.
Dag 9: Bild på något som betyder mycket för dig.
Dag 10: En bild på dina bästisar.
Dag 11: En bild som betyder någonting.
Dag 12: Tre saker jag inte skulle klara mig utan.

En bild jag tog med min Älskade Iphone häromdagen... lite vitt på marken har vi iaf ;).. Men nu räcker det!! sommar och sol TACKAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0