2012.. Året då allt händer!

helt magiskt!.. detta måste ändå vara de bästa året någonsinn!! lite mer än halva 2012 har gått och jag är så galet nöjd!.. och vet ni vad?!.... de är lika långt kvar, haha! så vad kan gå fel lixom?!

Gårdagen var såklart bra! Maja var här och Red Nisse en sväng, och sen på kvällen åkte jag och Morsan ner till Hundbadet med Madenta, Casper & Maja med familj kom också dit :P Min lillbrossa Linus var också med :):)
de blev lite badande med Madenta och sen lite fika innan vi åkte hem.

Idag hämtade jag som sagt busungarna 1 & 2, Anne skulle på möte och de ville inte direkt vara på fritids haha! och Casper skulle ändå rida Fille när Anne var klar.. och han har tjatat om att få vara här och hjälpa mig på gården.. så sagt och gjort!
vi har fixat här på gården, myst med hästarna, ridit Madenta och Longerat Hoppsan! och såklart busat en hel del haha!

nu en bildbomb från gårdagen och även dagen!! Enjoy!



<3






och Som alltid måste man ju hoppa lite också haha


Dagen började med lite mys hos hästarna!!


Hoppsan får hjälpa till när man ska lära sig mer än att rida!





Passade på och mysa lite med Lavesta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0