If this life is a dream... don't wake me up!!

Gårdagen var outstanding!! bara trevligheter rakt igenom!!

Började med att rida ett FMpass på Madenta! fina hästen :) hon får verkligen allt att bli roligt! <3
Sen hopp in i duschen och på med kläder och vidare mot Majvivan.. där skulle Anton firas!
släckten kom och vi hade lika trevligt som alltid! Anton blev glad för presenterna osv..
efter mat,fika och lite "mingel" så blev den nya destinationen.. Rinkaby!
Jag,Lina och Matte körde direkt dit, medans Anne och de andra körde och hämtade Morsan...

Sen blev de minsann en helkväll i Rinkaby, Grillen tändes och första Cidern åkte ner... Skål!!
Deras Granne Mia kom också, trevligt att träffa henne igen, sist var väll studentfirandet i Juli förra året.. så ganska exakt 1årsen!
Sen kom även Linas Pappa och hans respektive.. självklart trevligt att se dem med.

de blev som sagt en lång kväll med många skratt och självklart en heldel bus med Maja! ;)
sisådär 10 över 3 körde vi hem! haha var f*n tog de timmarna vägen?!

nej nu ska jag äta och sen ut och rida häst nr2.. :) imorgon kommer hovslagaren och sen ska man vidare till Gringelstad så Maja kan rida Nisse. och på Tisdag har jag en heldag bed busungarna 1 & 2 haha!
kl 09:00 hämtar jag Casper och Maja i Rinkaby och sen ska de vara hos mig hela dan :) för att på EM åka till Fille så Casper kan rida, när Anne är klar på sitt möte... men vi ska minsann kunna hitta på ngt att göra :)

xoxo ha de bäst mina söta läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0