Måndag

vet egentligen inte vad jag ska skriva :P
Morfar har varit här och fixat golvet i stallet.. nu är stallgången hel!
Bojen går nu utan bandage! han skrittar rent, men markerar fortf lite i traven, men han har så sjukt mkt energi!
lilla bebisen, han hoppade ju över till de andra 2 härom dagen! suck! aja de fanns "bromsmärken" innan staketet och men staketet var helt osv så han lär ju ha hoppat!

Imorgon kommer Casper å Maja de ska rida lite och sen ska det väll kelas med Bojsen!! :) :)
sen ska hästarna ridas.. blev inte så idag, hann inte innan morfar kom och nu ska ju betongen torka så kommer inte in i stallet haha!
men jag har Putsat... ja just de PUTSAT!! de händet fasiken mig inte ofta jag har även fixat i sadelkammaren, rensat ut och delat upp alla sakerna till respektive häst! så duktigt av mig!!

men nu ska jag nörda här vid datorn och sen händer de minsann inte allt för mkt!

Älskade Hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0