My Life Would Suck Without You..

Igår var ju en spännande dag.. vaknade och trodde att det skulle bli en sånn tradig mellan dag.. där man bara väntar på nästa dag.. men icke!!
Fick tillbaka bilen, ny kylare!! check! grymt att ha en bilmekaniker i byn som fixar det snabbt! Härnestad Bil mina vänner!!
dagen var som vanligt fram till typ 2-3 tiden, Anne ringde när jag skulle hämta in Lavesta för en ridtur, vi har ett tag pratat om att Casper å Maja skulle få sova här.. och de ville ju göra som en annan när man var liten, sova på loftet!!
så vi räknade ut att igår kunde bli en bra kväll/natt... sagt och gjort Casper,Maja och Lina skulle komma hit på senare kvällen...
men när man var klar med hästen osv så rinde Emil, han har en kompis som flyttat ut på landet och där finns ett gammal stall som inte kommer användas, men eftersom han vet att vi ska fixa till boxen till Boj så var han snäll och tänkte på mig om jag behövde inredningen... då blev de lite impulsivt bestämt att vi skulle sticka till Knislinge.. typ sådär vid 8-halv 7 körde vi, tyvärr var där inget direkt jg var ute efter...
lagom när vi kom hem hade barnen kommit..

sen blev det en mysig kväll, och när barnen somnat så traggade ju jag å Lina.. precis som det ska vara!! haha! att vi inte bara kan hålla truten som normalt folk, men det är så gytt å bara babbla! inget vettigt egentligen, men man rensar hjärnan lixom.. folk säger ju att man ska släppa ut det!!

Idag vi segade oss lite för länge,, elr ja jag och Maja busade väll lite för länge ;) men vid 12 kom Anne och hämtade hem dem.. sen blev det Stan för mig och morsan.. kan väll säga att outfiten till Lördag är verkligen INTE bestämd!! jisses hade en klar bild, men sen åkte jag till stan ;/ aja detta blir nog bra de också!!
80-talet.. neon och mixade färger.. precis det där jag hatar!! haha! rock typen skulle jag inte heller tro på!

Men  nu ikv har jag ridit Madenta.. blev en snabbis på fältet.. regnar gör det minsann också.. elr det har slutat nu.. men hon är iaf badad, flätad och går med täcke.. så förhoppningsvis undeviker hon den mesta leran i hagen!!
imorgon styr vi mot Helsingborg! och deras super mega fina ridhus!! :) hoppas Madenta gillar't

Todays outfit!! haha! Dagen innan Regional Dressyr LA:3,MSV:C1.. då rider vi en sväng på fältet i hoppsadel, och gummistövlar!!
Varför ska man vara så satans seriös.. jag ska ha kul med min häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0